Cairns eerste en tweede dag

4 oktober 2018 - Cairns, Australië

We zijn aangekomen in Cairns, het vliegtuig is weer te laat vertrokken. Meer geslapen, we beginnen te wennen aan het vliegen. Het is 12:30 uur en we staan buiten. Het is lekker weer, 27 graden en een windje. Niet zo vochtig als in Singapore. De auto is opgehaald en we gaan voor het eerst links rijden, het is wel even wennen. De ruitenwisser heeft al een paar slagen gemaakt, de richting aanwijzer zit natuurlijk ook aan de andere kant. Gelukkig een automatische versnelling. We zijn zonder brokken bij onze B&B aangekomen. Effe een beetje bijkomen.

Vanmiddag de stad in. Winkels bekeken en langs de boulevard geslenterd. Er staan een koppeltje pelikanen aan het strand. De mensen zijn allervriendelijkst en je komt al gauw tot een praatje. Aan de boulevard gegeten, er zijn veel restaurantjes, maar bijna overal moet je wachten op een tafel.

Op de 2e dag heb ik een Australische SIM kaart voor mijn telefoon gescoord. Dus internet hebben we in ieder geval ook weer onderweg, wie kan nog zonder. Verder het plaatsje verkend. Morgen gaan we naar het Great Barrier Reef snorkelen.

1. Tineke:
    5 oktober 2018
    Wat leuk zo'n reislogger.ik ga Jullie zeker volgen.Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Fijne vakantie genieten jullie er maar van.😎
  2. Irene en Louis:
    5 oktober 2018
    Ik zie al, genieten maar. Prachtige foto's. :)
  3. Charlotta Compeer:
    6 oktober 2018
    Fijne vakantie. Erg leuk om dit te volgen. Ben heel benieuwd naar jullie beleving van de reis en benieuwd naar de foto's. Geniet van dit mooie avantuur. Lieve groetjes.
  4. Antoinette:
    28 oktober 2018
    Leuk om op deze manier met jullie mee te kunnen reizen, ik loop nog wel wat achter, door onze herfstvakantie, maar ik ga lekker bijlezen en foto's kijken. Geniet van jullie vakantie.